Schopným manažerem se člověk nerodí, ale stává. Rozšiřte si své dovednosti a získejte funkční nástroje, které vám usnadní práci.
Interaktivní model čtyř na sebe navazujících kurzů, které vám dají nový pohled na manžerské vzdělávání a stěžejní témata vedení lidí.
Propojíme vás s vedoucími pracovníky z různých firem a naučíme, jak motivovat sebe i své kolegy.
Trénink
Budeme trénovat jak efektivně spolupracovat s podřízenými i nadřízenými a jak vhodně řídit tým vzhledem ke konkrétní situaci.
Reálné problémy
Společně s ostatními budeme hledat řešení reálných pracovních problémů, vycházejících z vašich zkušeností, nikoliv jen teoretických cvičení.
Teorie
Získáte základní teoretické znalosti, které pak za pomoci zajímavých aktivit uplatníte na vlastní nebo sdílenou pracovní situaci.
Přenos do praxe
K získaným teoretickým návodům a praktickým příkladům, si navíc vytvoříte individuální akční plán jak uplatnit nabyté znalosti u vás na pracovišti.
Rozhodl jsem se podřízeným opět více naslouchat i přes časový stres, který na pracovišti panuje.
Jiří, Continental Barum
Pracujeme s ověřeným modelem čtyř tematicky na sebe navazujících školení.
Každé zaměřené na jedno hlavní téma manažerského vzdělávání.

Time management
PLÁNOVÁNÍ ČASU PRO SPOKOJENÝ PRACOVNÍ I OSOBNÍ ŽIVOT
V rámci první části školení se naučíte efektivněji nakládat se svým časem a zaměříte se na nalezení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem. Sestavíte si analýzu využívání času v zaměstnání i mimo něj. Vyzkoušíte si, jak zefektivnit některé denní činnosti a jak uspořit čas, který můžete následně investovat do dalších činností. Získáte praktické rady a doporučení k nakládání s časem. Každý účastník si vytvoří akční plán seberozvoje.
Styly vedení zaměstnanců
ZVOLTE SPRÁVNÝ STYL ŘÍZENÍ LIDÍ
Seznámíte se s různými styly řízení zaměstnanců a ověříte si pro jaké situace jsou dané styly vhodné. Zaměříte se na vytyčení cíle, naplánování pracovního postupu, zvolení priorit a delegování úkolů mezi kolektiv zaměstnanců. V rámci modelových situací si vyzkoušíte řízení týmu kolegů, tak aby dosáhli úspěchu. Díky rozborům situací zjistíte, co při řízení zaměstnanců funguje a čemu se raději vyhnout. Akční plán z prvního kurzu obohatíte o další zkušenosti a poznatky.
přihlásit sepřihlásit se

Předávání informací
EFEKTIVNÍ PŘEDÁVÁNÍ INFORMACÍ V PRACOVNÍM PROCESU
Osvojíte si metody správné komunikace, zadávání úkolů a sdílení informací. Probereme principy předávání informací ve výrobním procesu v rámci oddělení firmy i mezi odděleními. Dostatečný prostor je vyhrazen pro poskytování a přijímání zpětné vazby, jakožto nástroje k rozvoji a zlepšování procesů i vztahů. Zjistíte, jak se poučit z chyb a minimalizovat jejich četnost. Doplníte svůj individuální akční plán o další cenné poznatky pro vaši práci.
Motivace zaměstnanců
NAJDĚTE TU PRAVOU MOTIVACI PRO VAŠE PODŘÍZENÉ
