Co jsme schopní si ještě zapamatovat a kdy už “vypínáme”, jak informaci zabalit, aby ji druhá strana přijala, tak jak potřebuji?

Účastníci dalšího bloku mezifiremního vzdělávaní se učili, jak zajistit správný běh informací v jejich firmách. Zkoušeli si, kde je ten správný klíč k nalezení poměru mezi množstvím a účelností. Přímo na sobě si testovali, co je u nich nejvíce funkční. Navíc, jak je to obvyklé u mezifiremního vzdělávání, měli možnost poznat to, co jinde funguje, popřípadě s čím mají problémy v jiných firmách.

To vše proběhlo atraktivní a hravou formou, takže osvojování důležitých dovedností probíhalo téměř samovolně a v příjemné atmosféře.

Další akce

jak na nas působí reklamajinéPROakce
6. 2. 2020

Před-svědčování, jak na nás působí reklama

Hned na začátek se vám musím přiznat, že se podle mne jedná o fascinující čtení a jednu z nejzajímavějších knih na téma přesvědčování lidí, které jsem kdy četl. Kdo chce…
konference pro personalisty a manažeryPROakcerozvoj týmů
13. 1. 2020

Konference o využití zážitku v HR

Získejte nadhled při uplatnění funkčních metod, které vám pomohou: při výběru zaměstnanců, jejich zapracování a seznámení s firemní kulturou k nižší fluktuaci zaměstnanců a jejich vyšší loajalitě k firmě jak…
rozvoj týmů
29. 4. 2019

Sblížení dvou oddělení

Co si počít když se hádají zaměstnanci dvou oddělení, které mají spolupracovat? My víme co s tím. Připravili jsme dva "výjezdy" v průběhu jednoho roku a už si rozumí. Samozřejmě,…

All rights reserved PROakce.